2 Mart 2014 Pazar

Sis

Diyelim ki ofiste açılan  cam kenarında oturan , katın en şanslı iki kişisinden birisisin. Şöyle bir baktığın zaman çok yüksek, çok çirkin, altın sarımsı renkli bir bina görüyorusun.  (>20)

Müthiş bir sis oluyor bazen ve bu bina gözükmüyor olabilir. Onun orada olduğunu bildiğin halde o sis manzaranı değiştiriyor ve sen için için seviniyor bulabilirsin kendini.

Sorun orada.
            Bazen görmüyorsun.
                                   Orda biliyorsun.

Hayatında bu sisi kendin yaratmış olabiliyorsun. Bir sorun var. Sorunu çözmek için uğraşmak zor geliyor. Sis indiriyorsun, hoooop yok olmuş gibi oluyor. Olmuyor çünkü için rahatlamıyor.
Sis olduğunda sorunla birlikte güzellikleri de göremiyorsun. Bazen sorunu görmemek için buna katlanıyorsun. Katlandığın şeyin sonucu, hayatını kaçırmak olabiliyor. Katlanıyorsun. Bunu kabulleniyorsun.  


Sis önemli.                       
                Sis tehlikeli.           

Alışkanlık yapabiliyor. Kolayına gelebiliyor.

Halbuki sorunla boğuşacak gücün, tahammülün olduğunda sis dağılıp güneş açıyor.


                         

6 yorum:

  1. Sisli misli aklıma şeyi getirdi, geçen gün dışarı çıkıp sis vaaar demiştim arkadaşıma, sokaktan geçen adam bana "o sis değil yangın var bi yerde allahım ya" demişti, çok enteresandı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enteresanmış...bir yangının külü de vardır.

      Sil
  2. ah sonunda bağlamışsın zaten konuyu. öle oluyol işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oluyo da, öyle olacağına emin olamıyosun ama sonra oluyorsun, oluyo..

      Sil
  3. BEN GELDİM .SİZİ TAKİBE ALDIM BANADA BEKLERİM BYE

    YanıtlaSil