20 Mart 2017 Pazartesi

6 ay :)

6 ay olmuş neredeyse yahu :)

6 aydır çok ciddi bir mesele yok çok şükür...

Bi bakıym dedim ne alemdesiniz  :)

Benim bu 6 ayda anlatacak kaydadeğer pek bişeyim yok;
--

Oğluma kardeş istiyor musun diye sordu çok samimi bir kadın. Çocuk kaldırdı kafasını bana baktı .

Babasıyla ayrıyız dedim. 

Aaa. olsun dedi. 

Oldu tatlım zaten. Sıkıntı yapma. 
--
Oğlanı yeni bir okula yazdırdık. Ex ile birlikte gittik, müdür bizi evli zannetti , bozmadık adamcağızı. 
--
Oğlanın basketinde kapıda beklerken başka velilerle goygoy yapıyorduk, basketten sonra ex alacağı için o gelene kadar bekliyor oluyorum, velilerle sohbet ediyor oluyoruz. Bizi evli zannettiler...
--
Bunları yapamıyorduk. İkimizin olduğu bir ortamda başka biri insan varsa boşandığımız paçalarımızdan akıyordu, ifadelerden, surattan özenle seçilen yıkıcı kelimelerden... 

Hiç kolay olmadı bu süreç, hiç ama, maddi - manevi...Yazdıklarım kadar, yazamadıklarım , kimseye anlatamadıklarım, hatta kendi kendime konuşamadıklarım var benim bu süreçte. Hala anlatmaya cesaret edemediğim...

Geçiyor , geçecek...Geçmek zorunda. 



13 yorum:

  1. "Babasıyla ayrıyız dedim.

    Aaa. olsun dedi."

    ne insanlar var yahu... bari boşanmışların uçkuruna karışmasalar, bir kere olsun utanıp sussalar..

    YanıtlaSil
  2. Biliyormusunuz ne kadar zorlaştırıyoruz kendimize bu fındık kadar hayatı .Ben 18 sene oldu sanırım bir taş gibi bir narsistle mücadele ediyorum .Haddim değil ama şükredin lütfen.

    YanıtlaSil
  3. O kadar zor ki o konuşamadığın şeyleri yaşamak, yaşamayan bilmez.
    Anlayanın kalmadıkça daha bir yalnız hissediyorsun kendini.
    Yine de değer, değecek.
    Şimdi düzelen ruh halim, evin içindeki huzurum, paha biçilemez...

    YanıtlaSil
  4. 4 yıl geçmiş aradan. anlatacak çok şey birikmiştir haliyle.. eee hadi.. nerdesiniz :)

    YanıtlaSil