21 Mart 2014 Cuma

Eski arabanı galeride görmek.

Aaa aaaa, şu benim eski .... aaaaa du bakiym...
Valla o .
Çocuk doğduğunda , güvenle binelim diye aldığım eski arabam. Bir şekilde ex in arabası olmuştu. Şimdi galeride duruyor.

Arabaya yaklaştım. Bir bey geldi , buyrun dedi.

Şey dedim, eski komşumun arabasıydı da pek beğenirdim , varmıymış kazası.

Var ama ufak sol ön çamurluk dedi. Bize satan beyefendinin eşine alkollu bir motor sürücüsü çarpmış dedi.

2. elde pek satmıyor bu arabalar aslında ama dedim.

Zaten dedi bizim bir daire vardı, daireyi alan kişi bizim galerici olduğumuzu öğrenince kredi çekmemek için arabayı teklif etti. Ama sağlam araba, satılır yani dedi.

Ve ex yine sahnede.

Ev almış.

İkinci evini.

Ve benim bunu öğrenme şeklim galeride eski arabayı görünce...

Son zamanlardaki her ay başında nafaka kudurukluğunun sebebi buymuş. İkinci evini almış...



4 yorum:

  1. NE KÖTÜ YA... EX ÇOK GICIKMIŞ

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bunu söylesen de cevabı şu olur. Parayı sana vermiyor ama eve veriyorum çünkü sen kendine mont alıyorsun ben oğluma ev alıyorum.Kime kalacak çocuğa kalacak.
    İçi fitne dolu içten pazarlıklı insanlardan koru yarebbiiii

    YanıtlaSil