14 Mart 2014 Cuma

Hastalık

Çocuk bu hastalanıyor işte. Nezle oluyor, grip oluyor, ateşi çıkıyor.

Çocuğun hastalığı ile başa çıkacaksın , yalnızsın.

Çekirdek aile iken benzer durumlarda daha az yoruluyorsun. Mesela sen çocuğa yemek yaparken, diğeri ateşini ölçebiliyor. Endişelisin ama çocuğu senin kadar önemseyen biri var, doğru kararı almaya çalışırken bir fikir daha var.  Gece ateşi çıkarsa biri arabayı kullanır biri çocuğa sarılır.

Ama hastalık halledinde yalnız olmaz çok zor . En az iki kat endişe , iki kat yorgunluk vs...

Ama başa çıkmayı öğreniyorsun.
Gecenin bir vakti arabayla gidiyorsun acile. Doktorlara aynı şeyi 4 kez sorabiliyorsun tabi. Çocuğun senin gözlerinin içine bakarken
"şimdi geçecek , bütün acılar geçer biliyorsun " diyorsun.
Ağlamıyor. Ağlamıyorsun.


Dirayetli bir çocuğun oluyor.

"Anne geçecek biliyorum, azaldı,  daha önce de geçmişti. Bekliyorum" diyor.

Hastalık geçiyor. Ve mutluluğun da iki kat oluyor.

3 yorum:

  1. Duygularıma tercüman olmuşsunuz :(
    Oğlum 16 aylık ve ilk defa ateşli rahatsızlık geçiriyor. Eşim 4 günlüğüne yurtdışına gitti ve tek başımayım. Annemler uzakta,kayınvalidemin zaten kendi bakıcısı var. Beş dakikaya bir ateş ölçüp yükselmesin diye bezle durumu kurtarıyorum. Çok şükür acillik durumumuz yok ama akıntısı ve halsizliği çok. İki gecedir uykusuzdum.Yardıma gelen bir ablamız vardı o geldi beni biraz dinlendirdi bugün ama iki yalnız günüm daha var :( Kolay gelsin kardeş. acil şifalar oğluşuna :(

    YanıtlaSil