1 Mart 2014 Cumartesi

Kitap

kısa hikayeler var.
                  kanunlar var.

Dış görünüşe aldanmak
anneye düşkünlük
erken yaş kararı
ayak fetişisti
çocukları paylaşmak
şiddet-dayak
kıskançlık
geç kalan azilname
yalan mı başka kadın mı
yeni bir anahtar
niye beni boşadın
çocuk istiyorum
tabloları ayırma
tanıma
günlük
davalı kusursuzsa

vb hikayelerden oluşan.

İnce bir kitap

Evlenmeden önce okunması gereken bir kitap .

Avukat olmayı çok isterdim ama kafam sayısal çalışıyor.

Sevdim kitabı.





4 yorum:

  1. Ayak fetişisti ne, hep bilmediğim şeyler -_-

    YanıtlaSil
  2. konusu ilgimi çekince dün hemen aldım, bi oturuşta da okuyuverdim. tavsiyeniz için teşekkürler.
    medeni kanunu hiç bilmiyormuşum, yazar çok güzel anlatmış kısa kısa. gerçekten her kadının bilmesi gereken şeyler.
    yalnız hikayeleri okudukça, çok acıdım insanların hayalleriyle bu kadar bencilce oynayanlara.
    sanki meydan muharebesi. kendi kendine düşman yaratmışlar, ya da hiç o sözü vermemiş gibi rahat davranmışlar. bu ne pişkinlik diyor insan.
    gerçekten de bu dünyanın bir rövanşı olmalı. yoksa bunların bir manası yok.
    ne diyim, yaşasın zalimler için cehennem!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cehenneme inanmak insanı sakinleştiriyor :) . Sonları güzel yapamıyoruz sanırım . Kitabı beğenmene sevindim.

      Sil