16 Nisan 2014 Çarşamba

Blog - Amaç ?

Bir mail geldi, blogu sorgulayan, amacımın ne olduğunu soran, sinirli bir mail...

Hatırlatmalıyım;

Blogu yazma amacım dertleşmek , hayatımı kolaylaştırmak değil. Boşanalı neredeyse 2 sene oldu bitti gitti. Maddi ve manevi çok zorlandığım zamanlar oldu. Boşanan ilk kadın değilim. Aldatılan ilk kadın değilim.
Mutsuz evlilik yerine boşanmayı tercih ettim. Sadece beni ilgilendirir.
Bu tercih esnasında zorlandığım anlar oldu. Arada kaldım çünkü alışık olduğum zorluklar vardı evlilik içerisinde, bu zorlukları görmezden gelmeyi deneyebilirdim. Çeşitli yurtdışı tatillere çıkar, çocuğun tüm sorumluluğunu almadan , gayet konforlu olan evimde oturabilirdim. Kocamla fiziksel teması tamamen kesebilir, kafamı  sanat, ev işi, kariyer, yeni hobiler, sofra düzenlemeleri, seyahat , yeni yemek tariflerine verebilirdim. Bunu tercih edenler de var.

Ben yapmadım.
Boşanmayı tercih edeceklere , ya da etmeyeceklere, sadece arada kaldıkları o anda belki bir kişiye yardımım olacaksa ne mutlu bana...Hele çocuk varsa..Kararımın doğruluğundan bir kere bile şüphe duymadım aksine boşanma süreci ex in farklı farklı yüzlerini gösterdi , her seferinde kararımı doğrulattı. .
Benim oğlum çok etkilendi..Anne mutlu olacak ki çocuk mutlu olacak lafının çok zorlama olduğunu gördüm. Ancak anne, çocuğa duygularını anlatmaya başladıktan sonra çocuk kabul edebiliyor. Babasını görebildiği zaman , sevildiğini, terkedilmediğine emin olduğu zaman sakinleşmeye başlıyor
.
Bu hayata bir kez geliyoruz. Nasıl yaşayacağımız yalnızca bizi ilgilendirir. Bunları paylaşmakta...

53 yorum:

  1. Bence duygularını çok güzel ifade ediyorsun ve anlattıklarının bir kısmını bende yaşadım ve yalnız olmadığımı bilmek beni biraz rahatlatıyor. Bence sen yaz biz okuyalım.

    YanıtlaSil
  2. sahte hesap açıp ex almış olmasın o maili yada sevgilisi ha haaaa : ))
    ne demek ya sorgulamak .... ona ne... ne güzel paylaşıyorsun. Ben ce senin paylaşımlarını dört kesim özellikle okuyor
    1-kocası iyi olanlar seni okuyuncakocasını daha çok seviyor
    2- kocası bunu yapanlar(aldatanlar) karar verirken okuyor yararlanıyor
    3-arada kalanlar ne yapacağını sorguluyor
    4- bu nedenle boşananlar ben de ben de diyor ben de yaşamıştım
    5- diğerleri...:))) bunların içinde ex ve sevgilisi bile olabilir
    ben ce harika bir blog ve ben ç.oooooooooooooooooook seviyorum. Lütfen yaz

    YanıtlaSil
  3. Blog tamamen seni ilgilendiren sana özel bir alan. Nesini hangi hakla sorgulamış ki sorgulayan allah allah.... İnsanın duygu ve düşüncelerini, yaşadıklarını, gerçekleri yazması kadar doğal ne olabilir ki... isteyen istediğini yazar burada ve kimse de bunu sorgulayıp karışamaz.
    Paylaşmak içini dökmek rahatlatır da insanı... Sırf bunun için bile yazılır. Aldırma tabii ki böyle maillere:s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mailler yazmamı engellemez ama hala açıklamak zorunda hissediyorum malesef...

      Sil
  4. Niye ağlayıp, sürünmüyorsun?
    Neden mutsuz değilsin?
    Neden kocalari ile olan kadınlara gıpta etmiyorsun?
    Insanlar sinirlenmekte haklı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en hakiki adsız17 Nisan 2014 23:07

      hahahahahha:))))))
      maili yazanın düşünceleri bu olmalı gerçekten :))

      ne pis milletiz ya, kendi düştüğümüz çukura başkalarını çekmeden içimiz rahat etmiyor. ben mutsuzum o da mutsuz olsun.

      Sil
  5. Sen güçlüsün sadece..Boşver ..
    Sen gerçeksin sadece..Bir kadın tanıyorum aldatıldığı halde eşinden 2.çocuğunu yapan..bir kadın tanıyorum sevilmediğini bildiği halde aynı yatakta yatan..Senin gibiler az, o yüzden boşver..Ne keyiflidir bekar anne olmak, ne de ızdıraplı..Sadece umutlu ve gururludur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanların yaşamlarını bilmediğiniz halde niçin yargılıyorsunuz? İnsanlar aldatıldığı halde 2. çocuğunu da yapabilir 3. çocuğunu da.. ya da sevilmediği halde evliliğini de devam ettirebilir... herkes kendi yaşamını yaşar ve sonuçlarına kendisi katlanır.. kimsenin kimseyi yargılamaya hakkı yok..

      Sil
    2. bu bir yargılama değil..ayrıca verdiğim örnekler yaşamlarını bildiğim, tanıdığım kişiler..seçim meselesi bu hayat..sana ters olan bir şey bana anlamlı gelebilir..Düşünceler bu yüzden var..sevgiyle kal..

      Sil
    3. sen o kişileri yargılıyorsun. kendi yaşamına, kendi duygularına, düşüncelerine göre yargılıyorsun. ama sen kendi hayatını ,onlar kendi hayatını yaşadı, yaşıyor. onun ne hissettiğini, neler düşündüğünü asla ve asla bilemezsin. yargılayabilirsin elbette ama buna hakkın yok..

      Sil
    4. Sen polemiğe gelmişsin sanırım..sana vereceğim tek cevap umutla ve sevgiyle kal Sevgili Adsız..

      Sil
  6. aklıma direk ex geldi. nihal gibi. :)

    YanıtlaSil
  7. Bildiğin pis pis gülümsedim ilk cümleyi okuduğumda. Vallahi bu insanların işi gücü yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de blogun trafiği yoğun değil...bu kadar az insan içinde böyle mailler gelebiliyor demek..

      Sil
  8. Düşünsene, senin blog yazmanın mantıklı bi açıklaması var, peki ben neden yazıyorum, nedeeeeen :D
    Sana sinirli mail atan arkadaş bana da atsın, ama ben açıklayamam böyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sana yazan bana yazsın haa...
      senin nedenin ne hakkaten yaaaa, düşündüm bulamadım .. :))

      Sil
  9. Blogların amacı nedir diye bir blog açmasını tavsiye etseydin keşke :D

    YanıtlaSil
  10. Biz memnunuz halimizden.
    Siz yazın, biz okuruz.
    Okumak istemeyenler de bu bloga uğramaz, olur biter.
    Don't panic:))

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle yazılmalı yalnız olmadığımız BAK O BAŞARMIŞ AYAKTA DİYEBİLMEK ÇOK DEĞERLİŞ.

    YanıtlaSil
  12. Çok eski bir yazınız bu neden bunu seçtim yorum yapmak için bilmiyorum.. Bana bu sürecimde o kadar destek oldunuz ki anlatamam herkes den çok.. Bu kadar samimi her şeyi olduğu gibi anlatmanız ..Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. gerçekten gücünüze hayran kaldım.bende boşanma aşamasında olan ve hayatına nasıl edeceğini bilmeyen biriyim yazılarınızı okuyarak dik durmaya çalışıyorum tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  14. gerçekten gücünüze hayran kaldım.bende boşanma aşamasında olan ve hayatına nasıl edeceğini bilmeyen biriyim yazılarınızı okuyarak dik durmaya çalışıyorum tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  15. https://www.onlineanketler.com/s/450eda3 yüksek lisans çalışmam için yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil