6 Aralık 2014 Cumartesi

çeşitli şeyler ve +18

Önceki işimden istifa etmeden önce 1 yere başvurmuştum, Haziran ayında . Eylül'de iş görüşmesine gittim 2 kez. Kasım'da iş başı yapmam için çağırıldım, yaptım. Çok zengin, kurumsallaşmaya çalışan patron firması. İşe girişte benim ve minnoşun nüfus cüzdanını verdim. Ssk'da hala eski soyadım gözüküyormuş. Açık ofis var. İk'da çok genç , yeni mezun bir çalışan var. Benim girişimi yapamadı sanırım, pek havalı direktörü odaya gelmek zorunda kaldı konuyla ilgili, avaz avaz ama avvvaaz avvaaazz "Kadın 2012'de boşanmış işte" ......
Muhasebe müdürü çağırdı , ezilip büzülerek kısık sesle, "şey oğlunuz sizin üzerinizde mi olacak?"
-Elbette.
......
İşim açısından şu ana kadar oldukça verimli ve keyifli...ama insanlar hala böyle...
Neys.....

--------------------------------------------------------------------
Ekşi sözlükte 5.nesil bir yazardım. Sonra "Nazmiye demirel" falan gitti. Ben de bıraktım yazmayı ve okumayı.

Sağolsun ekşi sözlükten biri takip ediyormuş, buradan bir link vermiş , bir baktım rekor tıklanmış....

Konu boşanmış kadının yaşadığı zorluklarla ilgili bir duyuru...altındaki yorumları okudum.
Sonra sözlükteki benzer konuları okudum , hiç şaşırmadığım...

---------------------------------------------------------------------
Bundan sonraki yazım +18 içeriği olabilir ilemiyorum.
---------------------------------------------------------------------

"dul kadın" la ilgili yorumlardan birinde demişki ,

"Şimdi kabul edin beyler, barda 3 kadın var biri dul, kime sarkarsınız, dürüst olun."

Birçoğunda da benzer şeyler yazmış.

Anlayacağınız şekilde yazayım;

Sizin dürüstlüğünüzü sikeyim.

"Dul" kadın, sanıyorsun ki bacaklarını açmış senin yolunu gözlüyor , aç memleketin , küçük pipilileri.

"Dul" kadın barda 2 bekar arkadaşı ile içecek. "Dul" kadın dışarıda kahve içerken bile 7 kere düşünüyor angut herif.

Evlenmek için kızlık zarı tam karı arayacaksın, o kızı bulana kadar cinsel açlığını gidermek için bu memlekette bekar kadınlara yalvarmak zorunda kalacaksın ama hani dul kadın alışmış ya , dedenden kalan laflar çok ahlaklı ya ,yemini sen vereceksin ha haysiyetsiz pezevenk..... Hani olur ya kazara yatacak birini buldun, kadın sana salça olmasın isteyeceksin, sana binbir naz yapan kızın "sıkı" diye peşinden koşacaksın.

Yaşamasını da sevişmesini de sevmesini de bilmiyorsunuz yeminle...

Oğlum var lan benim . Senin gibi ikiyüzlü bir göt olarak büyütmeyeceğim onu. Zarı yok diye , bir kıza değer vermekten vazgeçmeyecek. Kendine güvenen, oğlumu seven , bir genç kadın...Bu kadar. Ben , hayatta sadece oğlu olan ben, oğluma eş için tasvir edebileceğim kadın bu...
Senin anan , büyürken ne kadar abarttı seni... Pipini amcalara gösterip, günlere gelen teyzeleri gözetlemekle büyürken cinsel sağlığın çok mu yerinde?
Haydar Dümen'e mastürbasyonla ilgili soru dışında sorabileceğiniz bir deneyimin sanmıyorum olsun... 

Okuyun biraz, gezin. Yurtdışına gidin. Biraz sevişip rahatlayın, bu işi gözünüzde büyütmekten vazgeçin. Yaşam mücadelesi veren kadınları , aptal ve sapık dedenin laflarıyla, çüklü beyninde hatırlayacağına , ya aşağını ya yukarını değiştir.

Ha kadınlara da yazayım ;

Siz de iki yüzlüsünüz. Zengin koca bulma güdünüzün tavan yaptığı bu yıllarda aslında az bile yapıyorsunuz bu itlere belki de... Yapın ...En azından aç kalmazsınız.


Şimde nerde kız nerde kadın yazdım , sen otur o yanlışları düşün , göt!


















24 yorum:

  1. O linki bir paylaş sana merak ettim

    YanıtlaSil
  2. :)))Süper olmuş yazı. Ben de yazayım diyordum bekaranne ve sen önce davrandın. Aşka meşke daldım dersleri astım hocam:)))

    YanıtlaSil
  3. Bakire kız arayan bulana kadar her kovuğu yoklayan, önden kuyrukluların memleketindeyiz. Taksim meydanında taciz timi kurulan tek memleketiz ama elhamdülillah hepsi müslüman.

    YanıtlaSil
  4. en hakiki adsız7 Aralık 2014 22:57

    linikinizi paylaşan bendim orada. konuda da belirttim izinsiz paylaştığımı umarım sorun olmamıştır.
    o kullanıcı adım silindi, yenisiyle siteyi kullanıyorum. bu cevabınızı da koydum oraya. belki bir ders olur.
    gerçekten çok iğrenç yorumlar yapabiliyorlar, gördüğünüz üzere orda da kelimeler kifayetsiz kalabiliyor, ona cevap verecek takat bulamamıştım kendimde hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo sorun değil elbet. fikirlerin yazıya dönüşmüş hali, hiçbiri de sürpriz değil. ders falan olmaz o cevap, hiçbir aydınlanma yaşayamazlar, rahat rahat sevişinceye kadar..

      Sil
  5. harbi g.t.. müş. Evet, çok güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  6. çok isabetli bir yazı olmuş, ağzına sağlık şekerim..

    YanıtlaSil
  7. Helaaaaal :))))
    Aynı yollardan geçtim canımcım, 55 yaşında bile.... Sırf belki de o yüzden saçımı bile boyamayı bıraktım ... ama böyle beyaz kısa saçlı 58 lik hala gözde olabiliyormuuuş :)))))
    Şimdi kemoterapi görüyorum ya, bakayım kel kalınca durum ne olacak, bir de onu deneyeyim, yoksa hala dul olmak mı yetiyor sadece, tip mühim değil mi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa saçlı isen zaten asi görünümlü bir dulsun, bir numaraya oturmuşsun :)
      Şimdi senin saçların , anneminkiler gibi yumuşacık, kıvır kıvır , simsiyah çıkınca, çok sexy olacaksın şekerim.. Kolla kendini, öperim.

      Sil
    2. Super Bekar anne bazen seni bir köşeye sıkıştırıp yanaklarını mıncıklaya mıncıklaya sevmek istiyorum : DYoksa bende mi dul kadınlardan hoşlanıyorum :D

      Sil
    3. :))))))))))))))))))))) yanaklarım da güzeldir bak :P

      Sil
  8. Vaaaowwwww :))
    Harika bir yazıydııı :)

    YanıtlaSil