25 Mart 2014 Salı

1. Pencere Savaşı

Kapalı yerlerde çalışanların en büyük sıkıntısı temiz hava yoksunluğu , gün ışığı saatlerinde yapay aydınlatmaya maruz kalmalarıdır di mi?

25 kişilik bir açık ofiste, iki açılır camın kenarında oturan iki şanslı kişiden biri olabilirsin. Jaluzileri açar, pencereyi açar, tependeki aydınlatmayı kapatırsın.

Ama dışarıdan gelen sesten çok rahatsız olan insanlar var .

temiz hava diyorsun, ses diyor.
havasız burası diyorsun, ses diyor.
Sen açıyorsun , o kapatıyor.
İdari işlere şikayette bulunuluyor, sesten çalışamıyorum diye. Bütün gün müzik dinliyor.  E-5 üzerinde bir caddede iş yeri değiliz. Bir cadde var, ışıklar var , bu yolda trafik tıkanmaz, korna çalmaz.
Anlamıyorsun, anlamıyor.
Ortak bir noktan yok hava almanın avantajlarını sesi erteleyebilir.
Hayata bakış açınız, çalışma stilleriniz, davranışlarınız çok farklı. Ama iki insan temiz havada da anlaşamaz mı yahu?

6 yorum:

  1. 4. katta oturuyorsundur balkonunda çiçekler vardır. Saksılarından su damladı diye 2. kattaki teyze izinsiz kapattırdığı balkonunun camlarının kirlendiğini iddia eder.Kışın bile yapar bunu.Seksen yaşındadır ve temizlik hastasıdır. Çiçek bakabilmen için bahçeli eve gitmen gerektiğini iddia eder.
    Karşı binanda hizandaki daireya taşıyan yaşlı kadın, iki binanın arasında varolan ceviz ağacına sarılmış sarmaşık ve asmanın dallarını uzanıp uzanıp kırmıştır gözlerinin önünde,kuşlar geliyor kirleniyordur,yaprak döküyordur kirletiyordur balkonunu.
    Benim için yaşı kaç olursa olsun bu insanlar dünya için daha büyük kirlilik. Sizin ofisin havasında da var bu kirlilerden demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alt komuşun da , karşı komşun da temizliği camdan ibaret sanıyorlardır çok büyük ihtimalle. Yaşlı teyzeler çiçek , sarmaşık nasıl sevmez ? Heryerdeler...

      Sil
  2. ha haaaa heeey ben de ex geldi sandım iş yerine açtırmıyor pencereyi. o da olsa yapardı bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhahhahaaaaaaaaaaaaaaaa sesli güldüm deep... yapsa , yazsam , kimse şaşırmaz, di mi?

      Sil
  3. Dediğiniz oksijensiz beyinlerden ben de tanıyorum, en son vereceğim kulaklık gebere gebere müziğini dinlesin boğmasın bizi arkadaş.

    YanıtlaSil