28 Mart 2014 Cuma

İletişme!

saat 16:00 iş yerindesindir.

zır zırrr
-efendim
-çocuğu ben alayım mı , sıkılıyo akşama kadar orda olmaktan
-yok alma, dün aldın  zaten.
-ya  bak orda bir öğretmen var , onu da sevmiyorum ben kaba konuşuyo çocuklarla..
-Oraya gitmek zorunda, aynı sınıftan arkadaşları da var. Beklemek zorunda beni. İzin vermiyorum.

Sonra isteği ile ilgili istediği cevabı almayan , arkandan iş çevirme konusunda yeni bir level yakalayacaktır.

İş çıkışında gidersin çocuğu almaya.
Kaba konuştuğu iddaa edilen öğretmen , "babası aldı " der.

Beyninde ılık kanların dolaşmasına alışıksındır ama bu bambaşkadır.

Telefon açarsın,
-nerdesiiniz????
-ya senin evin önündeyiz.
-ne rezil adamsın sen ya, sana almayacaksın dedim, sen ne anladın.
-ya sen işten çıkınca seni aradım açmadın, alıyorum diyecektim , neden açmıyosun sen ya cebini,
-ben sana almayacaksın dedim.
-ya çocuğa birşey olsaydı , seni arasalardı , ulaşamasalardı...

evin önüne gelmişsindir bile.

Çocuğu alıp eve çıkarsın.

evde bir çift masum göz sana bakar
-anne sen bana mı kızdın?
-hayır bebeğim..babana kızdım. Çünkü seni ben alacaktım. Okulda seni görmeyince korktum.
-kızma ama anne, korkma bak burdayım ...


Çocuk uyur.
Akşam çok tecrübeli bir  başka bekar anne aranır. Telefona yükleyeceğin uygulama, uzaklaştırma cezaları, izin kağıdın olmadan artık babasının alamayacağını resmi olarak ilgili kuruma bildirmek yapacağın ilk işler olacaktır.
Daha sonra bunları çocuğun babasına tel ile bildirebilirsin.
Haberin olsun, arkamdan iş çevirdiğin için böyleyken böyle....

Küplere binecek.
Ömründe verdiği saçma sapan örneklere pek daha saçmalarını ekleyecek.
Kapatmalısın telefonu.Gönderdiği mesajları hiç okuma bile.
Çocuğu istediği zaman görebilmenin bir uslübu, bir nezaketi, bir teşekkürü olmalıdır.

Bazen adaletin kararlarına güvenmelisin belki de ...haftada 3-4 gün yerine 15 günde bir baba ile görüşmesi tesis ediliyorsa çocuğun , vardır bir bildikleri diyebilmelisin..

18 yorum:

  1. canım Allah sana sabır versin : ((

    YanıtlaSil
  2. Hep düşünmüşümdür,hergün gördüğün çocuğunu boşanmalar neticesinde 15 günde bir öpüp koklayabilecek olmak adaletsizlik diye ama bunun tesisini yapmak aslında anne ve babanın insiyatifinde,karşılıklı iyi niyete bağlı demek ki. Bir taraf kötü niyetli oldu mu yine zarar gören çocuk oluyor.

    YanıtlaSil
  3. ben baba olsam bırakırım ellemem hiç çocuğu hem iş çıkmaz :D ben mi saçmayım ne :D
    neyse eski blogda sen bulamadım demişsin, orda gördüm de haber veriyim dedim, burdayım ki ben artık :D

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,izleyicilerinize giremedim banada bekliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada bir oluyor bu aksilikler....görüşmek üzere,

      Sil
  5. diyorum ya senin exi dövdürmeli mafyaya :)))))

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. pek önemseniyorum Allah ım...

      Sil
    2. dünkü yazım :) nereye bakıyon kii :)

      Sil
    3. supercellma ile mi karıştırdın..yok yaw..göremiyorum

      Sil
    4. Allah seni napmasın. ben de göremedim. hayır. karıştırmadım. öle değil. mimledim ama adını yazmamışım. allam adını bulmaya mı çalışıyon. ekledim şimdi. yap bana ne. adını boşver beee mimi yapsan ya. mimledim diyosam mimledim bi kere :)

      Sil
    5. hahaah sen de haklısın :)))

      Sil