20 Mart 2014 Perşembe

Mim miş Deep miş.

  Deep  mimlemiş beni .. Pek bi önemsenmiş hissettim bugün kendimi doğrusu... öptüm.

İlk anılarımız nelerdir? Hangi yaşa kadar inebiliyoruz?

4 yaşımda kızkardeşimi ilk gördüğüm anı çok net hatırlıyorum. Hayatımda gördüğüm en çirkin bebek ve kardeşti. Annemin onu iade etmesini sert bir şekilde söylemiştim. Ve kendilerine eşşoğlueşşek demiştim.

Kurban bayramında, koyun kesimini 4-5 yaşımdayken , koyun derisi soyuluncaya kadar seyretmiştim. Hiç acımamıştım, çok normal birşeymiş gibi gelmişti. Öylece seyretmiştim. 

Yeni yüzme öğrendiğimde , 5 yaşımda, havuzun kenarında kendi kendime boğulmaya çalışmıştım, boğulamamıştım.

İlkokulun ilk günü bütün gün tahta sıra üzerinde oturma zorunluluğu karşısında dehşete düşmüş, bahçedeki anaokuluna kaydımı yaptırmaya çalışmıştım. 

Efes antik kent'i  gezdiğim ilkokulun ilk yaz tatilinde , annemle babamın o kadar yolu burası için geldiğimizi söylediklerinde beni sevmediklerine emindim.

İlk Bostancı lunaparkına gittiğimde dönen etek diye bişeye binmiştim. İçim hop hop etmişti ilk defa.

Lacivert pinokyo bisikletimle 10 basamaklı merdivenden , pazar sabahları trt'den izlediğim sirk gösterilerinden de etkilenerek, uçmayı denemiştim. Direksiyon kırılmış, bacağım baştan aşağı yarılmıştı. Bisikletim için çok üzülmüştüm, babam tamir etsin ama bana da kızmasın diye gıgımı çıkarmadan eve gidip , banyoda pansuman yapmıştım. Uzun süre pantolonla gezmiştim.


Ben den de bir mim olsa ;

Aklında tek bir anı kalmasını istesen ne olurdu?
İnternete ilk girdiğin an/site?



Birmavimbirpembem
Penguenin Sepeti
Hato Kato
Bayan S
Nihal Baysal Koçer
esra

Yazsanız mesela? Mimlemiş olsam sanırsam..

1 yorum: