17 Aralık 2013 Salı

Şirketlerin Yılbaşı Yemeği - 3d televizyon uğruna

Taaataaaamtatatataaaaaaaam....
Çekilişle 3d televizyon da vereceklermiş şirketin yılbaşı yemeğinde, ayol nasıl gitmem.
tııııııııııııııııııııııııııııııım....
Yalnız eşli gidilecek
tııııııııııııııııııııııııııııııım....
Şimdi süperbekarannecik, o 3d televizyon benim olacak diyorsan o yemeğe gidilecek.  Düşünsene çocukla L koltuğuna yayıldığını, havalı gözlüklerle çizgifilm seyrettiğini...ve evde de tüplü televizyonun olduğunu.....O televizyon benim hakkım deyip gideceksin..


Şimdi gittin diyelim, iki dirhem bir çekirdeksin. Gecenin temasına uygun ledli yeşilli kırmızı küpelerin var hem de..Ve elbette yemek salonunun oturma düzeninde bekar mesai arkadaşlarınla aynı masadasın. (kızlı/erkekli) Ve sen elbette çoluk çocuk sahibi yolun yarısında bir insanken, masa arkadaşlarının diplomasındaki imza  henüz kurumamıştır. Bu noktada hadi gençlerle takılmak iyidir dersin, kikirkikir postmodern şirket dedikodularını anlamaya çalışırsın.
Demet Akalın'ı benim tanıdığım zaman yıl kaç hatırlamam, yalnız İbrahim Kutluay'la ha evlendi ha evlenecek "çok özel" magazin haberlerinin olduğu zamanlar çok net hatırlarım. Bir Demet Akalın şarkısı çalsın mesela Fettah Can!!? 'la düet yaptığı "yanan ateşi söndürdük" . Akustik versiyonu da varmış. Allah'tan çok akıllı bir telefonum var da Fettah Can'ı googladım. Kimmiş diye..Bayağı bayağı bi konser falan veren, dolan taşan bir adammış..Neyse. 
Sonra ara sıcaklara gömülürken beynin rafet el roman'ı hatırlasın. Rafet el roman'ın bile alıcısı varken Fettah Can'ın alıcısı neden olmasın sorusuna yanıt ararsın.
Bu sırada kızlı erkekli masada herkesin aslında çift olduğunu farkedersin, paçanga böreği boğazında kalır. Sonra bir slow şarkı furyasıdır gider. Masandaki kızlı erkekli çiftler teker teker dans etmek üzere sana acıklı bir ifadeyle bakarak süzülür. Sakın yılma bekar anne. 3d televizyonunu salona kurarken haklı gurur sana ait olacaktır. Ama şimdi lavaboya kaçarsan looser olursun. Masada kalırsan homidi gırtlar tıkınıyor gözükürsün. Burası çok kritik. Sen naparsın bilmem ama bazıları çok önemli bir telefon gelmiş gibi sıyrılabilir işin içinden yanlışlıkla iş telefonundan , tüm şirket ordayken..yerlerse..Gençler masaya teşrif etmeye başladıkları anda hemen sandalyene yerleşirsin. 
"Ana yemeği de kaçırmıyor hani çakallar" dersin. Sonra yemekler hakkında konuşur tarif falan verirken bulabilirsin kendini. 
Neyse ki çekiliş zamanı seni türlü endişelerinden kurtarır bekar anne. Çekiliş bitse de çocuğu alsam telaşın da başlamıştır. Pek kıymetli iş verenimiz, pek  daha bir kıymetli bir çalışanına kurayı çektirir..
tattaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm
oha, o ne lan...patronun asistanına çıktı 3d der, evine dönersin..

6 yorum:

  1. hah haaaa çok eğlenceliii.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Herkes de çiftmiş ha, ben sapım ama acısını çok hissetmiyorum, bizim grupta sevgilisi olan da olmayan da sap gibi davranıyo, bunu neden yapıyolar bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı yok yanlış olmasın :). Sap olmak Cool dur

      Sil
  3. 3D TV'ye gerek yok zaten. Göz bozar aman diyeyim...
    Adettendir iade-i ziyaret :)
    Sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil