5 Aralık 2013 Perşembe

Merhaba Sudan Çıkmış Nemo!

          Hoşgeldik ..Kangren olan ilişkilerimize son verdik. Ruhumuzu bulmaya çalışma sürecinde hepimiz yalnızız ve yalnız olacağız. Aman senin ki de birşey mi bir de beni dinle diyeceğimiz sonsuz hikayelerimiz var herbirimizin. Detaylar bizde kalsın, yolumuza nasıl devam edeceğimizi bulalım.
Geride bırakamadıklarımızdan , gelecekte göremediklerimizden, eski deneyimlerin yersizliğinden, eksikliğinden bahsedelim.
     Bitmemiş nefretlerimiz, bunu da yapmaz yahu , yok artık, daha neler, s..tiğimin g...tü....Geçti..Geçmediyse yolumuza devam edemeyeceğiz. Bir de benim hikayemi dinleyin,

Bir dilek tuttum ki gerçekleşti , olaylar burdan sonra başlıyor.

1 yorum:

  1. Buralara geldim... işyerindeyim.. çok hızlı okurum şükür işi gücü bıraktım okudum da okudum..bazen atlayarak okudum yalan değil..
    bazen gözlerim doldu (oğlum olduğu için en çok oğulla ilgili şeylerde dayanamıyorum) bazen sinirlendim bazen hayran kaldım..bazen korktum...bazen ..bazen..
    dileirm çok mutlu olursunuz oğlunuzla...

    YanıtlaSil