5 Aralık 2013 Perşembe

Kronolojik Sıra Yok-TaŞıN-MA!- BOŞAN-MA!


Şaka şaka...taşın. Eski evinde bir sürü salak , güzel , çirkin, iğrenç, tatlı anıların var. Onlar herzaman orada kalacak. Taşın . Ama ben evimi çok seviyorum da , çevrem burda , buraya çok alıştım da, çocuk etkilenir de vs...Sen aşacaksın ki çocuk aşabilsin. Bir ton martaval okunur da hepsine inanılır. Sen hissettiğini yaşamalısın. Evden taşınmak , yeni bir hayata başlamanı ve fakat başka bir hatayla vedalaşmanı simgeleyecektir. 4 yıldır aynı kasaptan bonfile aldıysan yenisini deneyiver işte, sana fırsat. Yeni başlangıçlar, yeni umutlar.
Ve Evden eşyalarını alıp ta ayrılmak, bir daha aynı eve giremeyeceğini biliyor olmak kahredecektir. Duvarları öpe koklaya vedalaşılacaktır. Vedalaşılmalıdır.
Kısa bir taşınma hikayesi ; Evliliğin 10 yıl süresince 4 kez taşınmış bir çift , hep aynı firma ve aynı çalışanlarla taşınmışlar. Evliliğin son noktası erkeğin aldatması olsun mesela.. Ve evden eşyalarını ama sadece kendi ve çocuğunun eşyalarını taşıtacak olan dişi kuş, yıllarca tanıştığı firma çalışanlarından birinin samimi sorusu üzerine diyalog başlamış olsun.

Çalışan- Abla ya neden taşınıyosun , bak abi çok iyi bir adamdı, geldi bizle kaç kere muhabbet etti , birlikte lahmacun yedik ...bıdbıdbıdbıdbıdbıdı, hem çocukta var, bıdıbıdbıdbıdbı
Dişi- Abin aldattı abicim..
Çalışan- Abla !!!!!!! Bunun için mi boşanıyosun?? Nasıl karar verdin abla? Ben benim karıyı kaç kere aldattım boşanmıyo bi türlü, sen nasıl boşanıyosun??? Sen nereliydin? Biz ........lıyız bizim orda boşanılmaz, kadınlar için iyi olmaz yani, nasıl boşanıyosun??
Dişi- Elleme sen eşyalarımı, in arabada bekle, bi saattir laklak yapıyosun arkadaşlarının canı çıktı zaten, git abine sor nasıl boşandığımı..

2 yorum: