27 Temmuz 2014 Pazar

trt-radyo3-88.2

Gün yavaş geçsin istedim.
Eskiden walkman ile radyo dinlerdim. Okulda, yolda, uyurken..
Dinlediğim şeyleri hatırlamaya çalıştım. Şimdinin hiç komik olmayan Beyaz’ı dinlerdim. Kaybedenler Klubünü..Karabiberim sıkça çalardı, değiştirirdim.
Aslında müzik kültürüm çok zayıf. Dinler geçerim, güzelse güzel işte ne var yani şeklinde..
Bugün radyo açtım. 88.2 trt-3 . Babam hep dinler.
Oğlan babasında. Evi temizledim. Radyo hep açıktı. Film müzikleri ile ilgili bir bölüm vardı.   Şarkıların tarihini anlatıyorlar. Caz dinledim,  sanatçıların nasıl yeni bir akım yarattıklarını.. Not almadım. Aklımda tutmaya çalışmadım. Sadece dinledim birbirinden güzel şarkıları.
Saat 21:00’e geliyor. Aptal saptal reklam cıngılları , birbirinden korkunç, rezil haberler yok. Dinginlik , duygular , doğa, yaşam var.

Sakinleşmek var, yoluna bakmak…

2 yorum:

  1. hep caz dinliyoruz zaten, heepp.... :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kadın spiker vardı, caz tarihi ile ilgili bilgiler veren. O da bilmiyodur yani bu kadar , okuyordur, yabancı radyolardan çeviriyolardır falandır işte umarım.. hiç eksik etmem..

      Sil