14 Temmuz 2014 Pazartesi

Messi misin nesin?

Artık büyüdü. Maç falan izliyoruz birlikte, iddaalı olanları elbet. Dün Almanya savunucusuydu. hediyesine seyrettik. Ben Arjantin tarafıydım - kalp kalp kalp kalp....

Sürekli Messi'ye saydırdı..
Nihayet yumurtladı ki "Bütün kızlar Messi'yi seviyomuş...Ne yani çok mu yakışıklı , çok mu gol atıyo ne yaaa"

Hah dedim çok yakışıklı , çok gol atıyo..

Evde Almanya ,Almanya Almanya diye uzun bir tezahurat sürdü...Dayanamadı tabi maçı bitirmeye..Ben de..

Gece uyandı davulcudan hemen önce;

- Anneeeeeeeeeeee kim kazandı ..
- Almanya , 1-0
- Aptal  Messi

4 yaşında Messi formasıyla fotoları var, sabah onları gösterdim. Ben bebekmişim nerden biliym ..dedi..

Messi misin nesin ne biliym?


9 yorum:

  1. güzelmiş..

    (kahrol alamanya!)

    YanıtlaSil
  2. çıkıntı adsız14 Temmuz 2014 05:24

    Çünkü kocan yok, kocan olsaydı çıcık messiyi kıskanmıcaktı hıncını messiden çıkarıyo.
    (o yazmadan ben yazıyım zahmet olmasın)

    YanıtlaSil
  3. eh dünyanın en iyisi o messigil :)

    sana ödül verdim amaaaa bilokumdaa :)

    YanıtlaSil