25 Temmuz 2014 Cuma

Tatil anıları'14

Ex , oğlan  ve ben tatile gittik. 4 gece ..

Geçirebileceğimiz en sorunsuz, en bulaşıksız, en mesafeli tatil oldu. Yanyana iki oda,benim ki serin , onunki hamam, oğlan babasında uyudu..
-----------------------
Ex'in kronik bir iş sorunu vardır. Hangi iş yerine giderse gitsin, bir huzursuz, bir mutsuz, herkes ona cephe...
Yemekleri beraber yedik. O öğle yemeğinden önce, o kadar çok telefonla konuştu ki, daralmış olmalı, başladı vıdıvıdıdvıdıdvıdıdvıvı anlatmaya. İlk tur anlattı..Beklenen tepkiyi alamayınca, aynı hikayeyi yine anlatmaya başladı.
-Anladım anlattın ya az önce.
-Ama vıdıvıdıdvıdıdvı

Ufaklık bana döndü...
-Anne, hala konuşuyo ama di mi? kikirkikirkikir....
-Evet annecim...hala...
-Ya siz şimdi birlik oldunuz ama -konuya dönerek-vıdıdvıdıvıdı

Oğlan gülme krizine girdi...Ağzındaki lokmayı yutamadı...
---------------------
Akşam futbol oynarlarken , ben deniz kenarında şezlonga uzandım, yıldızları seyrettim.
---------------------
Erken uyuyan ufaklık nedeniyle odaya tıkılan Ex'in aksine, çimenlerde keyif yaptım.
---------------------
İş yerimden ne kadar bunaldığımı farkettim. Kendim için uyduruk uyduruk iş planları yaptım.
---------------------
Sadece 1 gece akşam yemeği masasına konulan şamdanı , açık büfe den tıkabasa doldurduğu tabakları sığdıramadığından kenara langırt diye koyan,  Ex , şamdanı tuz buz etti. Çıkan sesten çocuklar çok korktu. Bu, kazara herkesin başına gelebilecek bir durumken, Ex'in o şamdanı alış , kaldırış ve tuzbuz ediş sahnesinde aklından geçenleri bildiğim , hangi hırs ve takıntılarla onu hunharca yerinden ettiğine emin olduğum için bu adamla herhangi bir bağım olmadığına şükrettim. Yemeğimi yemeğe devam ettim.
----------------------
Kendi otel , uçak masraflarım ve oğlumun tüm masraflarının yarısını  karşıladım.
----------------------
Sincap gördüm. Hatta elimden yemek yedi. Farelerden neden hoşlanmayıp sincap sevdiğimizi düşündüm.
----------------------

Çok şükrettim..

11 yorum:

  1. Çocuklar için bu bağı koparamamak kötü değil mi? Güzel bir tatilde bile nefesini duymak hep olması....Tabii bencede bunada şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk için bağı koparmamak iyi diyelim :)
      Şükür, aynen.

      Sil
  2. en hakiki adsız25 Temmuz 2014 06:32

    neler başarabildiğinizi görüp mutlu olmanın da tatili olmuş bu bence :) darısı başıma :(

    YanıtlaSil
  3. Kapris adam. Kadının kaprisi hadi kadındır,anadır,emekçi kadınlar, yarınlarrrr falan diye tolore ediliyor da bu adamların kaprisi....
    Cık. İ ıh. Dayanılacak gibi bişey değil.
    Zaman kaybı. Ömür törpüsü. Enerji soģurucu.

    YanıtlaSil
  4. Tatilde huysuz eski kocadan daha kötü şeyler de var. İlk gün arızalanan uçak yüzünden beş saatlik rötar,gecesinde ambulansla hastaneye gitmek,ertesi gün ateşlenen koca ve daha ertesi gün ateşlenen çocuk gibi;tüm tatil boyunca ağrı tekrarlasın diye aç gezilen günler de bonusu :( Altı günlük tatilin üç gecesi hastanede iki günü odada.Haline şükret arkadaşım :D Adsızla,Hakiki adsız karışımı bir yorum oldu bu :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaaaa naptınız kendinizee..çok geçmiş olsun..İyicesinizdir umarım

      Sil
    2. İyiyiz. Bayram sonu ameliyat görünüyor sadece :D

      Sil
    3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil