22 Temmuz 2014 Salı

Acı Biber

Çok komik, birbirine çok yakışan bir karı koca, 3-4 yaşlarında çocuklarıyla yan yana düştü masalarımız.
Anne çocuğa yemek yediriyor. Açık büfe ...
Biz de ex , ben , minnoş bir masadayız..Bu yemek macerası başka bir yazının konusu olsun...
Neyse ,yan masadaki çocuğa yanlışlıkla acı biber vermiş annesi. Bastı ufaklık çığlığı..Ağlamaya başladı .
Anne  "Aaaaaa, şimdi bizim bu yaşadığımıza ne denir biliyor musun? DEJAVU hahhahhaaa"
Anne daha önce de nasıl yanlışlıkla acı biber yedirdiğini, biberin ucuyla  , sapı arasında acılık farkı olduğunu anlatmaya başladı gülerek..
Baba "Ayayayayyyyayyya uffffffffffff ben de yandım ya....hemen domates yiyim...bak sen hiç domates yememiştin ama bak bu işe yarar."
Baba domatesin kabuğunu sıyırarak ufaklığa yedirir. Ufaklık burnunu çekerek domates yer. Biraz daha yavaşlar ağlaması ...Anne - baba beşlik çakar...Domatesi de yutturduk ohohhhh ohh diye...

Böyle yaratıcı , uyumlu, mutlu, güleryüzlü çiftleri görmek , sorunları eğlenceli şekilde çözmelerine tanık olmak
çok eğlenceli...Karşımda kendi yemeğinden mutsuz,oğlanın et yememesine söylenen, off çok güneşli bir yere oturmuşsun diye ömrünü çürüten bir Ex'e rağmen..

7 yorum:

  1. Çok geç, mutlu olamazlar mümkün değil.... olan bize olur bir psikiyatır bir söyleyişinde "bize hastaların, hasta ettiği insanlar geliyor gerçek hastalar değil"demiş...yorum yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte o psikiyatrlar biraz dürüst olsalar...çıkar şu manyağı hayatından diye...

      Sil
  2. Mutluluk yada mutsuzluk nasıl da hayata bakış açısıyla değişiyor değil mi?
    Başka bir çift olsa belki baba anneyi paylardı "dikkatsizsin" diye, yada anne babayı paylardı "niye sen de ilgilenmiyorsun?" diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşanabilecek kavganın sınırı yok bu durumda...Ama ne kadar güzel bir zeka ve mutlulukla çözdüler di mi?

      Sil
  3. Böyle uyumlu ciftlere hayran olmak elde degil :)

    Bu tip insanlar hic yaslanmaz .

    Aslinda iyi fikirde,benim oglan cok secici,o damateside yemez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hayranım ama o kadar azlar ki..Gözlerinden yaşam enerjisi fışkırıyordu resmen..
      Aman diyim, domates yedirme telaşına yakma oğlanı :)

      Sil
  4. böyle uyumlu çiftlere ben de bayılıyorum acı biberi bizim oğlan da yemişti

    YanıtlaSil