1 Şubat 2014 Cumartesi

YOLUN AÇIK OLSUN : SADE VE DERİN - DEEPTONE

Kitap dün elime ulaştı.

http://www.idefix.com/kitap/sade-ve-derin-deep-tone/tanim.asp?sid=OLJ292F4OD2D1ECTW2YY

İdefix'ten aldım. 50TL üzeri kargo bedava!

Akşam okudum . Şimdi yazıyorum .

Deneme türü kitabı kaç tane var bende diye bir bakındım da , evde 2 taneydi, 3 ledim.

-Montaigne - ortaokuldan kalmış olabilir.
-Ferhan Şensoy- Gündeste dışında her kitabı var.

Deneme okumuyormuşum diye özeleştiriyle başladım.

Kitap İkinci Adam Yayınevi'nden çıkmış. Kadıköy'den.  İkinci Adam Yayınevi'ni de tanımış oldum, mutlu oldum bir Kadıköy'lü olarak. Genç yazarlara destek veren bir yayınevinin daha çok kitabını edinmeliyim.

Yazar : Deeptone   Kitap:  Sade ve Derin

Kitap genç, naif, kültürlü, düşünen, hisseden, heyecanlı biri tarafından yazılmış. 
Günümüz gençliğinin, iletişim çeşitlerine , şekillerine işaret diyor zaman zaman. 
Unuttuğunuz şarkılardan bahsediyor, youtube açıp dinler buluyorsunuz kendinizi. 
100 yıl öncesinden bile bahsediyor. Orada olmak istiyorsunuz. 
Ufak detaylara göndermeler yapıyor. Benzetme yeteneği güçlü . 
Kitabın kapağı içeriğine göre melankolik .

Kitabın tanıtımından;
"Hayat bak! Dur sen biraz ya da tamam; ya sen devam et ama bir izin ver, sürekli üstüme gelme. Her gün bir şey çıkarma, bir normal ol, aklını başına topla. Bak sen devam et ben şurada ineyim. Daha doğrusu; hemen şu anda bir uyuyayım, sen yavaşladığında uyanırım. O zaman uyandır beni.."


Yazdıklarım kitaba göre sığ kalmış olabilir.  Yeni bir kitabın , yeni bir yazarın heyecanına ortak olup, mutlu oldum.

Çok kitap okumama rağmen evde kocaman kütüphanesi olan biri değilim. Kadıköy sahaf cenneti. ikinci el kitapları alıp, 3.el olarak sahaflara geri satarım. Sade ve Derin'i, yazarın romanını bekleyen biri olarak saklayacağım.

9 yorum:

  1. :) oleeeeey kadıköy gibi var mı yaaaaa.

    YanıtlaSil
  2. du bişi dicektim.

    bak panel ayarlar yorumlara gir sonra "kelime doğrulama"yı kaldırsana.
    böle yorum yapmak için bissürü harf rakam yazıyoz yaa.
    :)

    YanıtlaSil
  3. naif ya evet galiba en doğru sözcük.
    :)

    YanıtlaSil
  4. kitabın hayırlı olsun canım ben şimdik gördüm ama :/ linkten bakıyorum başarılarının devamını dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bu haberlere o kadar çok seviniyorum ki :) tebrik ederim hayırlı olsun arkadaşımıza.

    YanıtlaSil
  6. saka yapıyosunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!! :))) cok güzel bir haber buuuuuuuuuuuuu yeeepaaaa ! hemen alıcammmm :))

    YanıtlaSil