4 Mayıs 2016 Çarşamba

Zeynep ve Metres

Ben de aldatıldım. O da.
Ben boşandım, onu bilemiyorum bir ara teşebbüs etti ama sonra geri çektiydi en son.

Ben diğer kadını görmezden gelmedim. Tel ile aradım. Boşanma davasının yanında ona da dava açacağımı söyledim.

Ama Zeynep metresi görmezden geliyor. Metres beştaşının üstüne tektaş takıyor. Zeynep görmezden geliyor.

Görgüsüz bir metresin en büyük şansı Zeynep.

Zeynep okumuş, Zeynep akıllı, Zeynep hayatının tadını çıkarıyor. Zeynep süründürüyor. Zeynep ahlaklı.

Süperbekaranne gibi olma.

Görmezden gel.

Zeynep gibi ol.



6 yorum:

  1. Cesareti yok belki ya da olmamış gibi davranınca olmamış sanıyordur gerçekte.. Ben boşandım ama ben de zeynep gibi öyle bir kadın yokmuş gibi davranıyorum. Aldatılmak çok ağır belki de bunu kabullenemiyoruz

    YanıtlaSil
  2. Diğer kadına açtığınız dava nasıl sonuçlandı? Böyle bir hak olduğunu bilmiyordum

    YanıtlaSil
  3. Saçmalama öyle yaşanır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşayacaksan da Zeynep gibi yaşayacaksın Aga. Ben yaşamadım zaten :)

      Sil
  4. diğer kadına davayı Ex boşanmayacağı için açacaktım. Anlaşmalı boşanırsa açmayacağımı bildirdim. Böyle bir hak var. Emsal davalar , güzel sonuçlar da var.

    YanıtlaSil