22 Mayıs 2016 Pazar

İt

Onu dinlemiyomuşum. O yüzden artık oğluna söyleyecekmiş.

Oğlanı ex itinden aldım.

Arabadayız. Hemen başladı anlatmaya, babam çok detaycıymış sen değilmişsin. falan falan ....Eee dedim. Onu hiç dinlemiyormuşsun benim ile ilgili konularda.

Bak bak bak.

Ex'i aradım, hoparlöre aldım. Oğlan böyle böyle diyor dedim.

Sen benim,
               kocam,
                         patronum,
                                      öğretmenim,
                                                       arkadaşım,
                                                                      ailem,
                                                                              değilsin.
Oğlan ile ilgili konularda seni olabildiğince dahil ediyorum, bu da sana yetmiyorsa olanlara da dahil etmem artık. Sen zaten bu konulara karışamazsın. 18 yaşına kadar ben karar veririm.

Bu Ex'in bilmediği birşey değil elbette. Ona oğlanı bırakmadan önce konuşmuştuk. Benim arkamdan konuşuğu anda her konuyu oğlumla açık açık konuşuyorum.

Oğluma öğretmeye çalıştığım şeylerden biri , başkasının arkasından konuşmaması . Yüzüne söyleyebilirse söylesin , dedikodu yapmasın boş tenekeler gibi.

Kapattım telefonu.

Bu tip insanlara cevap vermezsen, yükseliyorlar, vitesi büyültüyorlar, hedefi büyük tutuyor, sonraki levela geçiyorlar.
Efendilik , büyüklük, saygınlık bende kalsın dedikçe kendine kuduracak yeni saha arıyor, yaratıyor.

2 yorum:

  1. baba olamamanin kompleksi, baska bisey degil..bosver sen, bu dert onlara yeter..

    YanıtlaSil
  2. Bir sürü it var değilmi...

    YanıtlaSil