26 Mart 2015 Perşembe

Kabus Combo 2!!!!

Neler yaşatıyorsun bana aptal beynim.

Dün rüyamda , çok güzel bir tatil yerindeyim. Düz ayak deniz, kenarda tahta masa sandalyeler var, oğlan arkadaşlarıyla güvenli şekilde oynuyor. Bir şey almak için odaya gidiyorum, geri dönemiyorum, merdivenler daralmış, Ex aradan diyor ki , boşver ben bakarım oğlana, sen de odada takılırsın tatilde.
Evliymişiz.
Ben neden boşanmadım diyorum kendi kendime,sonra gerçekten boşanma kararı alırken ikilediğim, acaba dediğim anlarda ya pişman olursam anlarımda , evli kalma kararı aldığımı hatırlıyorum.

Sabaha karşı uyandım, o merdivenlerin arasından geçmeye çalışırken...Yüzümü yıkadım, aynaya baktım. Gözkapaklarımla kaşlarım arasında kalan bölge gözkapağıma dahil olmuş, kalbim hala hızlı atıyor.

Ya öyle olsaydı...Çok şükür..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder