1 Mart 2015 Pazar

eehhhhh beee

Oğlumu babasınıdan alacağım , iş çıkışı...Tam kapı önünden değil bir alt sokağa parkediyorum, oraya getiriyor. Parkettim , aradım. "Hani işten çıkarken arayacaktın?" dedi. Müthiş sinirli. "Unuttum. Şimdi bekliyorum" dedim.

5 dakika bekledim. İşte iken, cep tel. titreşimdeydi, öyle kalmış. Caddeye inip beni aramış Ex , duymamışım. Son kez çaldırırken cebi farkettim ama o sırada ex beni gördü zaten.

Allahım o surat...Anlatamayacağım. Oğlanı arkaya oturttu. Kemeri bağladı. Sonra yanıma oturdu. Oturacaktı , çünkü yol üstünde bir yerde bırakacaktık onu , konuşmuştuk daha önce , ama o suratla değil. Sonra bir şey söyledi bana. Konuşma olsun diye, cevap vermedim. Oğlum sordu " anne , babamı duymadın mı?"

Bütün gücümü yavaş araba kullanmaya veriyordum. Arabada çocuk var, ex domuzu yanında ama her zamankinden sakin kullan , çünkü saçmalayabilir/im.

Başka zaman oğluma , ayy duymadım çünkü dikkatimi vermedim, şu kıyafetçiye bak ya böyle kıyafet mi olur falan gibi konuyu değiştirirdim.

Ama yapmadım.

Dedim ki : "Benim ile bu kadar çatık kaşlı biri konuştuğunda , iletişim kurmak istemiyorum."

Babasına dedi ki "neden kaşların çatık?"

O da benim işten çıkarken aramadığımı, cep telime bakmadığımı , bu yüzden sinirlendiğini anlattı.

"Ne var ki  bunda?" diye bağırdı. Çocuğunu azarlayan 1970'lerin babası gibi azarladı ama.

"Cep tel ile arayacağına , daha dikkatli baksaydın yola "dedi.
"İnsan unutur" dedi, "ne var işten çıkarken unuttuysa aramayı" dedi.

Sonra ex ineceği yerde inemedi. Bizimle evin parkına kadar gelmek zorunda kaldı , çünkü oğlan susmadı.  Arabadan indik, Ex "özür dilerim S.B.Anne" dedi

Kısaca bizim orda göte göt denir.

12 yorum:

  1. Oğluna bayılıyorum ya. Çocuğu nasıl yetiştirdiğin önemli kardeşim. Helal ve bizim Süper bekar annemize :D

    YanıtlaSil
  2. Can Yücel Rahmet istemiş de geç bacım :D

    "Memleketimde G.t de ucuzlamış"
    Can Yücel

    YanıtlaSil
  3. cesur çocuklar bunlar.

    YanıtlaSil
  4. bir çocuk babası haksız da olsa asla babasına bu şekilde konuşmamalı, ebeveynler buna izin vermemeli. ikinizin arasındaki mevzuya çocuklar karışmamalı. oğlunuzun gözünde babasının değerinin düşmesine izin vermeye devam ediyorsunuz. karşılığını alacaksınız. tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin "seda sayan" olmandan şüpheleniyorum.

      Sil
    2. en hakiki adsız9 Mart 2015 00:21

      çocuğun gözü önünde senelerdir kendi değerini düşüren kişi babasının kendisi. sbanne bu kadar tarafsız davranmasına rağmen artık çocuk da babasının hareketleri karşısında çileden çıkıyor çünkü görüyor. iki tane yetişkin var ortada ve birisi sürekli eften püften sorun çıkarıyor ve ortamda ne kadar mutluluk kırıntısı varsa yokediyor. adam kızgınlığını öfkesini sbanneye değil burda olduğu gibi çocuğun yanında yapıyor, çocuğun olaya karışaMAMAsı gibi bir durum söz konusu değil.

      şu olayda hiç bir şey yapmamasına rağmen buna izin verdiği (?!) için sbanne suçlu olduğunu yazacak kadar fütursuzsunuz hala. siz olsanız "kuzucum BABAN o senin nasıl dersin öyle?!" diyip bi tokat akşetmiştiniz belki. neden? çünkü babası. baba ne burada? sürekli sorun çıkaran, kendi evladına sürekli mutsuzluk getiren bir adam. ama neden izin vermicez? çünkü baba. babada ne varsa artık bu kadar?!

      geçenlerde blogger siminya'nın face'te bi iletisini görmüştüm. diğer bayanlardan özür diliyorum da, böyle her konuda erkeğini haklı çıkarmaya ant içen kadınlar için "y....k tapıcıları" demişti. bu tabiri okuyunca aklıma ilk gelen siz olmuştunuz adsız. ibadetiniz sizi diğer dünyada da kurtarır umarım. sevgiler.

      Sil
  5. Bende "Nihat Doğan" olmasından

    YanıtlaSil
  6. Bana da Müge Anlı gibi geliyor.. çok feci..

    YanıtlaSil
  7. Haha çok iyi. Darısı başıma inşallah.

    YanıtlaSil