1 Haziran 2014 Pazar

pazar günü

Ex iş için yurtdışındaydı, ufaklık çok özlemiş, dün gece gitti babasına, bu akşam gelir ...

Dün gece aile ile birlikte alınan alkol bugün baş ağrısıyla devam ediyor. Kahve içiyorum, radyo açtım. Odamdayım...
Odamda bir çalışma masam var, İkea'nın çok derli toplu yapan kutularının beni benden aldığı dönemde birkaç tane edinmiştim. Bugün içlerinde ne olduğunu bilmediğimi farkettim. Sadeleşeceğim ya, kutuları açtım...

Seyyan hanım cd sini buldum ve Sibel Alaş ....O kutularda ne işi var biliyorum, biraz gözden uzak olmalılardı..

 

Seyyan hanım, 15. şarkıyı dinledim...
Sibel Alaş haberin olsun...

Ve nereye koyacağımı bilemediğim bir sürü evrak var kutularda. Yalnız olarak devam edilecek hayata geçişte , aman o da lazım olur , aman bu fatura da kalsın, ya bu da lazım olursa diye yüzlerce kağıt biriktirmişim...Hepsinden arınıyorum.

2. kahveyi içmeliyim...

1 yorum:

  1. soda limon ve tuz karışımını dene bai ağrısına iyi gelir ödemi attırır

    YanıtlaSil