3 Ağustos 2014 Pazar

Görümce diye bişey var.

Oğlan Ex'in yanında.. Bir şey için aradı Ex beni. Gürültülü sesler geliyor arkadan, "nerdesiniz" diye sordum.

"Arabadayız."

Sonra arkadan bir kadın sesi, oğluma seslendi. Ex görümce!

Bütün tüylerim diken diken oldu. Kan beynime sıçradı. Oğlumla ilişkilerine karışmamakla birlikte , müthiş rahatsız oluyorum.

Kapattım o sesi duyduğum an telefonu.

Ex aradı , açmadım.

Neden bu kadar rahatsız oldum? Ex'in babasını boşanmadan 1 sene sonra, kapı önünde gördüğümde "Naber?" demişti. O aklıma geldi. "Naber?"

Görümce dediğin kardeşim yaşında. Ex askerdeyken ilgilendim, harçlık verdim, yalanlarını sakladım. Klasik bir rekabet , bir kıskançlık yok yani. Benden küçük işte..
Ama ne zaman boynuz olayı yaşandı o zaman herşey değişti.
Ex görümce, diğer kadının evine yemeğe, yılbaşı partisine falan gitti. İnanmamıştım Ex'e ," ne var ki bunda" demiş ex görümce...
Birşey yoktu gerçekten. Onunla ilişkimizi gözden geçirmiştim, ve sadece gerçekten benden birşey alabilecekse benimle iletişime geçmişti. Evliliğin zor ve son zamanlarında , kavga konusu aileler de olmuştu elbet, kardeşler de yeterince pay almıştı gıyabında..

Ex aradı, açmadım. 2 saat sonra bir daha aradı. Açtım. Evdeydim, yalnızdım.
-Sen neden birden telefonu kapattın ya anlamadım.
-Bence anladın , uzatma istersen.
-Ya gerçekten anlamadım.
Yüksek sesle konuşmaya başladım , ama kontrollüydüm.
-Ex görümce sesini duyunca rahatsız oldum. Bunu anlamaman da ayrı bir konu, anlayıpta ağzımdan duymak istemen ise apayrı bir konu.
-Emin olmak istedim ama şaşırdım sadece, çünkü o seninle ilgili hiç kötü birşey söylemedi, yani bizim onla bir sorunumuz yok der herzaman
Kulaklarımda derin bir sessizlik ardından çınlamalar...Tansiyon böyle çıkıyor sanırım..
Avaz avaz bağırdım, mahalle karıları falan halt etmiş yanımda..
-..................................................................................................................................
3 dakka falan sürmüş olabilir.

Ex ile boşandıktan sonra da uzun süre kavga ettik bu kalite de.. Bundan vazgeçtik ve çocuk için sağlıklı bir zeminde buluşmaya çalıştık. Ve oldukça da başarılı olduk bence.. Ama ikiyüzlülük , riyakarlık, aptala yatma, aptal yerine koyma, "aaa  ondan ne var , aaa ona mı kırılmış , aaaa ben severim onu ya" gibi şapşal beyanları, beynimi yerinden oynatıyor.

Ex'e dedim ki biraz sakinleşince ,
-O benim hakkımda kötü ne söyleyebilirdi? O söylemedi diye ben onu çok güzel mi hatırlayacağım. Ölüyorum ikiyüzlülüğünüze..
-Exgörümce için ben kavga etmek istemiyorum. O kadar yorulduk, oğlan için belli bir uslüptayız, özel olarak ben bişey yapmadım. Bir daha da yanımda olduğunda aramayacağım , söz.
-Tamam.

Çok uzun süredir böyle patlamamıştım. Telefonu kapatınca, bütün enerjimin bittiğini hissettim öğle saatinde. Yattın , 2 saat uyudum.

9 yorum:

  1. en hakiki adsız4 Ağustos 2014 03:08

    "-Exgörümce için ben kavga etmek istemiyorum. O kadar yorulduk, oğlan için belli bir uslüptayız, özel olarak ben bişey yapmadım. Bir daha da yanımda olduğunda aramayacağım , söz."

    ilk defa exin aklı başında iki cümleyi yanyana kurduğunu okudum. bunun için cinnet geçirmeniz gerekiyor demek ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten uzun süredir bu kadar akıllıca konuşmamıştı.
      kavga uslüp ve seviyesinde epey bi geriye gitmiştim ama...

      Sil
  2. Dün akşam facebookda paylaştığım yazı. "Sahip olduklarıyla övünen insanlar önce şunu düşünsünler. Ben buna sahip oldum ama buna sahip olmak için yaptıklarım kaç kişiyi acıttı ve günde kaç defa beni hatırlayıp lanet ediyorlar. Şimdi mumları üfleyebilirsiniz. " Doğrudan abimin ikinci karısına yazıldı. Senelerdir babasız doğum günü kutlayıp,sünnetinde bile onsuz olan senede bir gün babasını gören yeğenimin göreceği şekilde mutlu doğum günü videoları koymalarına uyuz olduğum için yazdım.Ben bir görümceyim. Abimin ilk karısıyla muhabbetimiz pek iyidir ve ikincinin gözüne soka soka yapmaya da bayılıyorum. O benim yeğenimin annesi bu nedenle bende sık sık ne var onunla görüşmemde,bizim onunla aramız kötü değidi ki diye sık sık tekrarlıyorum. Ben küçüğüm dokunduruyorum hareketle ama ondan da büyük abla var. Asıl görümce o.Bırakıp gittiğin çocuğunu bir kere aramazken iki gün önce ayrıldığın çocuğuna yanımda özledim demeye utanmıyor musun deyiveriyor. Abimin masum mu masum ikinci karısı görümcelerinden pek çekiyor yani. Bol bol bedduası ve ahı var bizde.

    YanıtlaSil
  3. ah!! yaralarım, benimkinden ayrılma teşebbüsümün tek güzel yanı, onlarla (Görümcemmi desem yaratık mı bilemedim şimdi) sonsuza kadar bitirmiş olduğum ilişkim, bir yükmüş ki sormayın gitsin, psikyatrım diyor ki yük eden baban bile olsa at omuzundan darısı diğer yüklere AMİN..

    YanıtlaSil
  4. Böyle böyle kapanmamış hesaplar tek tek kapanıyor. "Ama bu haksızlık kalimerosu" iken deftere yazdıklarımızın hesabını böyle antin kuntin zamanlarda tahsil ediyoruz. Sonra adımız asabi fevri hatun a çıkıyor. Amaaan ossun beaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çat kapı geliyo hakkaten..."asabiyet geliyor tamam" :)

      Sil