12 Ağustos 2014 Salı

Doğumgünü

Aldattığı kadının doğumgünü , doğumgünümden  hemen biraz önce.
Bunu hatırlıyor olmak , beni gıcık ediyor.

Ex ile evliydik. Sorunların tavan yaptığı zamanlar.
Bir sorun nedeniyle gitmesi gerektiğini söyledi akşam saati, annesinde kalacaktı.  (hah)

Sorun yoktu.

O gece , beni aldattığı kadının doğumgününü kutlamak için gittiğini öğrendim .

Ben doğumgünlerini çok severim. Herkesin bir gün bebek olduğunu hatırlamak , sevdikleriyle sarmalanmak, güzel dilekler, düşünceli hediyeler, pasta...daha ne olsun.

Ex ile yolları ayırdım. İlk doğumgünüm. Ailem, arkadaşlarım durumdan habersizler o an.

Oğluma benim doğum günüm olduğunu söyledim. Oyuncakçıya  gidelim dedi. Gittik.

Bana Barbie seçti. Mor mini kıyafetli, simli, taşlı...Barbie lerin en havalısı.. Bir tane taç aldı , kraliçelere layık , ışıklı, tüllü falan :)
Sonra pasta aldık eve geldik.

Barbie yi açtım , pastanın yanına koydum. Tacımı taktım , oğlumu kucağıma aldım. Dilek diledim, üfledik mumları, bitirdik pastayı. 

Oğlum uyudu. Televizyon açtım. Trt'de müzik vardı.

değmen benim gamli yasli gönlüme
ben bir selvi boylu yardan ayrildim
evvel bağban idim yarin bağinda

talan vurdu ayva nardan ayrildim.

Hala dinleyemem bu şarkıyı..


9 yorum:

  1. Ben de doğum günlerini çok önemserim. İki hafta önce oğlumun doğum günüydü, hıçkırıklara boğularak kutladı doğum gününü. Dileği babası ile yeniden evlenmemmiş :(
    Önümüzdeki hafta ise benim ilk yalnız doğum günüm olacak. Birkaç gündür, o gün yaşayacağım acılar ile nasıl başa çıkacağımı aklımdan hiç çıkartamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki doğmuş oğlun , güzel , sağlıklı yaşları olsun.
      İyi ki doğmuşsun. Oğlunla birlikte, sevdiklerinle , huzur içinde olsun yeni yaşın dilerim.

      Sil
  2. iyiki doğdun... bundan sonraki yaşların hep huzur ve sevgi getirsin..

    YanıtlaSil
  3. "Büyümemde,delirmemde,yalnızlığımda emeği geçen herkesin gözlerinden öperim"Deli Çocuğun Güncesi kitabından alıntıdır. Doğum Günün Kutlu Olsun.

    YanıtlaSil
  4. Ben de daha önce aldatıldığım için mi bilmiyorum ama, yazdığınız her kelime tek tek gelip yüreğime oturdu, içimi acıttı. Dışıma akıtamadığım göz yaşları içime aktı. Çok mutlu olun siz emi? Doğum gününüz kutlu olsun! Oglunuzla sonsuza kadar hep birlikte hep mutlu yaşayın. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. OKuya okuya uralara geldim :(
    dilerim çok çok çok mutlu olursun ..ve öyle güzel doğumgünleri geçirirsin ki bunlar aklına gelmez...
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil