10 Mayıs 2014 Cumartesi

Selim Sesler....


Bir akşam iş çıkışıydı. Taksim'e gitmiştik mesai arkadaşlarımla . Badehane diye  küçücük  bir yere, tesadüfen. 

Rakı içiyorduk. Araba kullanmayacaktım. Standart , gerzek bir iş dedikodusu yapıyorduk.

Selim Sesler çıktı , ağırdan ağırdan başladı. Rakı'ya devam ettik.


Trakyalıyım. Ama kızlarının yüz karasıyım. Güzel oynayana yanaşır el çırparım en büyük düğün aktivitem budur. 

Oynayan kimse yoktu ama Klarnet şaha kalkmıştı resmen, yanaşacağım kimse de yoktu. Ama Kalktım.

Öyle böyle değil...Bir gırnata ustası ki...Çalmak denemez yaptığına .

Her ne yaptıysa , o mola verene kadar oturmadım .  Hayatımda  tek başıma evdeyken bile göbek atmışlığım yokken  ve Selim Sesler'e karşı, o üflemeyi bırakana kadar göbek mi attım , dans mı ettim, tepindim mi , her neyse ...Ama hemşerisi olduğumu anlamıştı. Sarıldık sonra biz. teşekkür ettim, o da bana...Helalleştik..


Şimdi işteyim. Çocuk bu akşam babasında.
Eve gidince, onu dinleyip dinleceğim , o gece ne masada ne varsa onları yiyip içeceğim.  Kalk derse o günkü gibi kalkıp oynayacağım..

http://www.izlesene.com/video/selim-sesler-hayatini-kaybetti/7427742#isrch_click_test1_3_selim%20sesler%20%C3%B6l%C3%BCm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder