28 Mayıs 2014 Çarşamba

Ferhangi Şeyler...

Dün Anadolu yakasında sezonun son Ferhangi Şeyler oyununu oynadı Ferhan Şensoy.

Çok büyük hayranıyım ama o kadar büyük ki , yanına gidip , foto - imza vs. olayına ölsem girmem. Çok üstün, çok yalın, "bok gibi duygusal" , çok içten, çok net, çok farklı ....

Her oyun sonunda kitaplarını imzalıyor. Kazancı yokuşunu aldım evden, ilk romanını..

Oyun başladı, sahneye çıktı...

Gözlerimi kırpmamaya çalışmaktan , anı yaşamaya çalışmaktan, mutluluktan, heyecandan nasıl izleyeceğimi, dinleyeceğimi şaşırdım. Güldüğüm zaman gözlerim yaşarır, net göremem diye gülmemeye de çalıştım. Oyun hakkında yorum yapabilecek birikime sahip değilim ancak Nefisti!

Seyirci tamamen ayakta uzun süre alkışladı.

Oyundan 10 dakika sonra kitabını imzalamak üzere sahneye çıktı. Çıkar çıkmaz ilk imzalatacak kişinin elinde "Gündeste" vardı. O an o sıradaki herkesin benim gibi kıskançlıktan öldüğüne eminim. Dayanamayan biri sordu "Ne zaman basılacak, biz de okuyalım"

"Kontrollerinin yapılması gerekiyor, evde bekliyorlar, ama vaktim yok." diye cevap verdi konuşabilen birine.

Sıra bana geldi. Adımı soyadımı söyledim.

Teşekkür ederim. Sağlıkla kalın"  diyebildim.

"Teşekkür ederim" dedi. Kafasını kaldırarak...

Ölebilirim mutluluktan...



2 yorum: