13 Haziran 2016 Pazartesi

Erken tatil

İş yerinde güzel bir ara, oğlanın okul isyanı nedeniyle acil bir eylem planı ile tatil ayarladım.

Turizm krizi de var, fiyatlar yerlerde. Ancak Hillside ayarı yerlerde yer bile yok.

Havalimanına yakın olsun istedim  İzmir ve çevresini eledim çünkü "Seri katil görüldü" haberi çıktı.

Araç kiralarım, bir kaç yerde kafamıza göre kalırız, etrafı gezeriz dedim. Korktum. Vazgeçtim.

Kaygılarım haberlerle birlikte müthiş seviyelerde gezdi.

Şahane bir tatil yerinden bildiriyorum, burnumu tesisten dışarı çıkarmıyorum. Yuvarlanarak denize giriyoruz, yemek yiyip carcarcar konuşuyoruz, uyuyoruz


6 yorum:

  1. Eskilerden başladım yazınıza. 23 Nisan'da çocuk giydirme yazısını okudum en sonra. Sonra en yeniyi görmek istedim. Çok mutlu oldum güzel bir tatilde olmanıza. U.

    YanıtlaSil
  2. bekar anne, yazı nasıl geçirdiniz? Her şey yolundadır umarım, yazılarınızı merakla bekleyenleri unutmayın lütfen...

    YanıtlaSil
  3. Bende iyi olmak istiyorum :(((

    YanıtlaSil