5 Nisan 2016 Salı

tek 1 dilek hakkı

Annemin çok yakın bir arkadaşı var.

Çok severiz birbirimizi. Beni rüyasında görür, o rüya çıkar. Kocasının üniversitesinde , kocasıyla aynı masada yemek yediğimi görmüştü , annemi arayıp, kocasının da mezun olduğu bölümünü kazanacağımı söylemişti üniversite sınavından sonra, orayı kazanmıştım.

Ex ile ben terlik konulu bir kavga yaşamıştık. Çok şiddetliydi, boşanmadan az evveldi . Rüyasında ayağımda çok sıkı terliklerle yürümeye çalıştığımı , yakında dertlerimden kurtulacağımı gördüğünü söylemiş anneme.

Ve daha bir sürü şey.

Şimdi bu teyzem kendi inancıyla ilgili hayatında bulunan bir kişi için dilek dileyebileceğini söylüyor o kişi benmişim. Çocukları veya torunları değil.
İş yerindeydim annem bunu söylemek için aradı, ağlamamı durduramadım. Ne kadar uzun süredir ağlamamışım. Birinin seni bu kadar düşünüyor olmasını ne kadar özlemişim.

Bana bir kilit getirdi annem, Dileğini dile, kilidi kilitle dedi.

Herkes gibi çok isteklerim olabilir di .

Beni ve oğlumu kimseye muhtaç etmesin. dedim.



6 yorum:

  1. En süper, güzel, özel dileği dilemişsin 👍👍👍👍👍

    YanıtlaSil
  2. O kadar güzel ki yazılarınız ve o kadar kendimle özdeşleştirdim ki ve birde üstüne bana güç verdi yazılarınız! Çünkü,bende aldatıldım ve 1 yaşında oğlumla bekar bir anne olmama günler kaldı,hayatım kesinlikle eskisinden daha güzel olacak buna inanmamı sağladınız bir kere daha,iyiki rastladim bu bloga!Hayat size bütün güzelliklerini sunsun...

    YanıtlaSil
  3. Duygulanmamak olanaksız...

    YanıtlaSil