27 Aralık 2015 Pazar

Bekar anne çeşitleri...

Çeşit çeşit bekar anne var,

Tanık olduğum iki çeşidi, yaşamı herkes için çok zorlaştırıyor..

1-Kadın çalışmıyor. Annesiyle birlikte yaşıyor. Ve okuldan çıkmıyor.

Dolayısıyla okuldaki herkes, kim olduğunu biliyor. Bu kendi çocuğuna da , diğer çocuklara da ve artık diğer velilere de normal geliyor.

Ve asıl sorun bire bin katması .

Yorucu oluyor. İkna olmuyor, büyüttüğü konu ile ilgili küçümsendiğini düşünüyor.

Gerçekten ufak bir konu hafif bir hareketle çözülebiliyorken, o konunun çözümüne değil ortaya çıkmış olmasını konu yapıyor. Sanki pek goygoysuz olan whatsup grubunda, herkes konuyu anlayıp yardımcı olmaya çalışırken, esas sorunu anladığı zaman bir duruyor, bu muydu diye?
Biz 3 veli ayrı bir grup kurduk, acaba gerçek sorun nedir diye. Her seferinde şaşkınlığımızı ifade edecek ikon olmadığına bağlıyoruz konuyu.

2-Aşırı derecede çalışan bir bekar anne. Eski kocası , ne eskide kalıyor ne yeni de . Baba, anneanne, bakıcı, dede-babaanne bakıyor genelde, ileri derecede dikkat eksikliği teşhisi konmuş çocuğa. Diğer çocuklar oynayamıyorlar kendi çocuğu ile çünkü koydukları kuralların hiçbirine uymadığını, her seferinde oyunlarının bozulduğunu söylüyorlar. Bu bekaranne , çocuğun arkadaşları ile birlikte olması için elinden geleni yaptığını sanıyor, kendi çocuğu ile ilgili durumu görmezden gelerek. Geçenlerde benimki  ve bir kaç arkadaşını aldım eve getirdim. Onun oğlu çok ağlamış, "ona ne diyim" demek için beni aradı. toplu halde anlaşamadıklarını, birebir görüşebileceklerini söyleyebilirsin diyebildim. Üzülmeden dedim bunu.

Kimbilir benim ne arızalarım var farketmediğim ..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder