28 Ağustos 2015 Cuma

SeKTöR!

Ex ile ben apayrı sektörlerde çalışageliyoruz.

Benim yaptığım işle ilgili bir işi olmuş , bazı soruları vardı, mail atarsan cevap veririm dedim .

Atmış. 18 maddelik soru listesi. Kim olsa cevap vereceğimden , yazdım gönderdim. Bir yerlere takılmış, aradı, telde anlattım. Teşekkür etti , kapattık.

2 hafta geçti. O işi olmamış, bana karşı tarafa kurduğu cümleleri söyledi,

İçerik değil , tamamen nitelik.

- Öyle denir mi ya , dedim.

-amaaan sen de bişey anlattın diye.......

başladı.

Sanki yanımda 67 yaşımdaki halim duruyo, "kapa kızım kapa" diye telkin ediyordu beni.

Sakince, sinirlenmeden, hoşçakal diye kapattım .

Aa Aaaa delinin zoruna bak dedim.

Eskiden burdan sonra zilyonlarca sıfat takardım kendilerine, şimdi işim olmaz tatliş...

1 yorum:

  1. Şimdi herşey nasıl güzel değil mi? Özlemek, üzülmek gibi duygu israfını geçip kelime tasarrufuyla artı bakiyeye geçen ruh hali. On numero :))

    YanıtlaSil