13 Nisan 2015 Pazartesi

Ex eve gelirse...

Oğlan hasta, evde..haftasonu..

Babası konsola tenten oyununu yükleyebileceğini söylemiş, konsolu kendi evine alarak.
Oğlan hafta sonu tutturdu.
-Babam gelsin burada yapsın , gitsin. Sadece oyun için istiyorum başka birşey yok. dedi.
Onunla o kadar net konuştum ki zamanında ,babasıyla barışmamız ile ilgili umutlanmasın diye. İstediğini anlattıktan sonra , iş çevirmeyeceğini de anlatmak zorunda kalıyor yavrum.

Oyunlarla ilgili çok yem atmıştı ortaya 2 sene önce "anneeee, babamın evinde bir oyun varr , görsen bayılırsın, gelsene, arabalar çok hızlı gidiyoo"
bir klasikti.

Kendince çok uğraştı. Ama artık vazgeçti.

Yine de Ex'in eve gelmesi, halıma ayaklarını basması, su içse vereceğim bardak... Bunları düşündüm ilk , yalan yok.

Sonra Ex i aradım. Oğlanın hasta olduğunu biliyordu, isteğini söyledim.

Saat 16:00 da gelebilirim dedi. Geldi. Evime ilk kez giriyor.

Ne kadar güzelmiş eviniz dedi. Teşekkür ettim.

Duvarda pinokyo bisikleti görünce şaşırdı, birşey demedi.

Salona oğlan götürdü, hemen oyunu yüklesin diye, ben de mutfakta işim olduğunu söyledim.

Kıkır kıkır sesi geliyordu ufaklığın sürekli. Neyse halletti babası istediğini, kibarca gitti.

Oğlum : "sadece oyun için demiştim sana, di mi?" dedi.

Endişelerimi ne kadar gösteriyorsam hala...Affet oğlum...



4 yorum:

  1. Sanırım anne ruhu, Ex'in eve gelmesinin kendisinde bıraktığı izden önce yavrusunda bıraktığı izi düşünen bir ruh :)

    YanıtlaSil
  2. güzel tabi evin, başta huzur var, özgür ruh var. çatla da patla! : )))

    YanıtlaSil