12 Şubat 2015 Perşembe

Okul

1. dönem sınıf annesiydim ,çalışmıyorken ,  artık değilim.

Hikaye kitabı aldırdı öğretmenleri , parasını vermeyi unutmuşum.

Sınıf annesi olup annelerin de annesi olabilecek bir anne (o da bir bekar anne) , Ex'i aramış. Şu kadar ödemedi Süperbekaranne diye.

Ex aradı. Şaşkın biraz,
"ya kadın beni aradı, kitap falan mı alınmış ne dedi..Parasını istiyor. Yanlış anlama parası için aramıyorum da , kadın seni neden aramadı, sorun mu var?" dedi

Boşandığımızdan beri en medeni cümlesini kurdu.

"Ben de bi şaşırdım. Lakin çalışmazken, okul çıkışında iki laklak ederdik. Ama bilemedim tabi. Neden aramadı beni, yani benim bildiğim bir sorun yok ".dedim

"iyi o zaman ben yarın, parayı oğlanı okula bırakırken veririm dedi.

Yok dedim yarın okula gitmiyor ;

6 yorum:

  1. başına darbe almış olabilir mi :D Şaka bir yana gelişme var seninkinde :D

    YanıtlaSil
  2. Boykota katılmanıza da çok sevindik...

    YanıtlaSil
  3. Bu blogu okumak umut veriyor bana, mutlu ediyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey geçiyor...nasıl olursa olsun...geçiyor.

      Sil