30 Ocak 2015 Cuma

Ex-60

İlk defa gittiğim bir şehirdeydim.

Bir görüşme için.. Esas toplantı bitti. Bir de daha önce tel. ile görüştüğüm beyefendi ile tanışayım dedim. Sekreteri ; "müsait buyrun" dedi.

İçeri girdim. Masada oturan adam ; "Ex 60 yaşında"

Gözleri biraz daha iri-trioidi falan çıksa Ex'in de böyle olur.. Gıdığı var-yerçekimi. Gözlük çok benzer.. Çok pahalı bir saat...Ex paraya kıysa o saati alır...

İçeri girdiğimde telefon ile konuşuyordu, o sırada bayağı bir süzdüm ama kıkırkıkır durumdayım, zor tutuyorum kendimi.

Kapattı telefonu, anında şikayet etmeye başladı. Telefonda konuştuğu konuyu , iş yükünü, beceriksiz çalışanları , falan sıraladı. Çay mı kahve mi dedi. Sade kahve dedim. O içemiyormuş kahve,  çay iyi geliyormuş...

Hani karşılıklı kahve içme keyfi vardır ya, cam kenarında , evde, eşinle...Ex ile bu keyfi o çay , ben kahve içerken yapardık. Sevmezdi türk kahvesi. Bu adam da  sevmiyor.

Odası incikcincik, karmakarışık...Alakalı alakasız plaketler, kupalar, tabaklar yanyana....düzensiz, antika gibi bir abajur...

Kahvem, çayı geldi.

Ex gibi çok hızlı içti çayı Ex-60

Eee size nasıl yardımcı olabilirim dedi.

Dedim böyle böyle..

Dedi "OooooOOoo"

Ordan oraya, burdan şuraya falan uğraştırır o işler dedi.

Peki dedim. Vaktinizi aldım.

"Yardımcı olabileceğim başka biişi var mı?" dedi Ex-60

Yok yeterince oldunuz.. Teşekkür ederim .

Çıktım kapıdan, lavaboya gittim. Ayna temiz olsa kendimi yanağımdan öpmeye çalışam , o derece sevinçliydim. 10 seneni Ex ile geçirdin ama 28 yılı ne güzel kurtarmışsın kızım aferin dedim.

Sonra sabah Ex'i gördüm. Bir gülümsedim...

4 yorum: