15 Aralık 2014 Pazartesi

Buzlu su

Kaç tane zekası kıt insan , 5 gün önce hasta olup okula gitmemiş ve halsizliği devam eden bir çocuğa soğuk su istedi diye buzlu su verir.

Evet bildin , EX!!!

Eve geldi , öhöhöhöhöh, durmaksızın öksürüyor.
-Neyin var. dedim.
-Ya ben babamdan soğuk su istedim , o da abattı bana buzlu su verdi.
-öyle mi...... (içses :*#?!#@?!@?!@#)
-evet ama ben yarısını içtim.
-tamam. anladım.

Şimdi normal zamanda ben ex'i arar çocuğa nasıl buzlu su içirdiğiyle ilgili kavga ederdim.

Ama dün, yine aradım;
-Oğlan buzlu su içtiğini söylüyor , doğru mu?
-Evet ama bikbikbik...
-Teşekkürler cevabı aldım...Hoşçakal.

Oğlana ilaçlarını verdim. En kalın hırkasını giydirdim. Çorba içirdim.

Sonra dedim ki :
-Oğlum, senin baban kış mevsiminde, yeni hasta olmuş bir çocuğa , buzlu ya da soğuk su vermemesi gerektiğini bilmiyor. Ama sen öğrenebilirsin değil mi?
-Sen bana mı kızdın?
-Hayır, aslında babana kızmış gibiyim ama o cahil olduğu için kızmadım, onun annesi ben olmadığım için bunu ona ben öğretemem ama sana öğretebilirim. Öğrenmek ister misin?
-Peki sen biliyo musun?
-Ben biliyorum , bana güveniyor musun , bir daha hasta olmanı istemiyorum.
-Tamam anlat.
-.....bıkbıkbıkbık
-Yani babamda abartmış ama di mi?
-Evet, bir daha olursa abartmasına izin verme , ne dersin?
-Tamam.


Babasına saygı duymalıymış , özgüveni eksilecekmiş, babasını eleştirdiğim için. ...Hıh Zatüre olup hastaneye yatacağına  cahil bir babaya saygı duymasın, özgüveni eksik olsun.

5 yorum:

  1. Vallahi ya, aman özgüvenlerine bir zarar ziyan gelmesin diye çektiğimiz çile yenilir yutulur birşey değil. Çok güzel anlatmışsınız tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  2. en hakiki adsız17 Aralık 2014 22:31

    pes yani, sizin ex de cahillik tarihine adını altın harflerle yazdırıyor gerçekten.
    http://galeri8.uludagsozluk.com/448/%C3%A7ok-cahilsin-ke%C5%9Fke-%C3%B6lsen_532242.jpg

    YanıtlaSil
  3. Adını yazdıralı çok oldu, cila çekiyor ..
    Allah bilir :)

    YanıtlaSil
  4. "Çocuk bir sende yoookhhh" bunu demediyse hala yanağından makas alınabilir bir eski koca bence.
    Şaka yaf:))

    YanıtlaSil
  5. of ki of... dilerim uslanır..

    YanıtlaSil